Wat betekent het Handmade in Belgium-label voor jouw glaswerk?

Wie glas laat plaatsen, zoekt vooral zekerheid. De zekerheid van de perfecte maat, een onberispelijke afwerking en een resultaat dat generaties lang meegaat. Het Handmade in Belgium-label maakt die kwaliteit voor jou direct zichtbaar. Wij dragen dit label met trots. Niet als marketingstunt, maar als de officiële erkenning van de manier waarop we al meer dan 70 jaar werken.

Wat is het HIB-label?

Het Handmade in Belgium-label, kortweg HIB, is een jaarlijks vernieuwbaar ambassadeurslabel van UNIZO. Het onderscheidt echte ambachtslieden van industriële massaproductie. Wie het label draagt, geeft consumenten de garantie dat ze een authentiek, handgemaakt product kopen, gemaakt door iemand die zijn vak door en door beheerst.

Een jury van ondernemers en experten beoordeelt elke aanvraag grondig. Enkel wie aan alle criteria voldoet, krijgt het HIB-label toegekend.

Vakmanschap HIB-label
HIB-label

Waarom past dit label bij Glaswerken De Grom?

Glas snijden, slijpen, meten en plaatsen is handwerk. Ons atelier in Erembodegem draait al drie generaties lang op dezelfde principes. Elk stuk glas op maat wordt door onze mensen verwerkt, van de eerste meting tot de plaatsing.

Glas voor binnen - veiligheidsglas | Glaswerken De Grom

Wat heb jij daar als klant aan?

Glaswerk is maatwerk. Elk detail telt. Het Handmade in Belgium-label geeft je extra zekerheid op vier vlakken:

  1. Gemaakt in ons eigen atelier, hier in Erembodegem
    Ons glas wordt gesneden, geslepen en verwerkt in ons eigen atelier. Daardoor is er directe controle op kwaliteit en afwerking, van het eerste stuk tot het laatste.
  2. Elk stuk glas verdient dezelfde aandacht
    Glas plaatsen is technisch werk. Een millimeter verschil zie je, en dat blijft zichtbaar. Het HIB-label bevestigt dat je kiest voor een bedrijf dat precisie en vakkennis centraal zet.
  3. Jaarlijks getoetst, niet eenmalig erkend
    Het label wordt elk jaar opnieuw beoordeeld. Dat betekent dat wij ons vakmanschap niet één keer hoeven te bewijzen, maar continu.
  4. Een resultaat waar je jaren van geniet
    Kwalitatief glaswerk dat vakkundig geplaatst is, gaat decennia mee. Geen halfslachtig werk, maar een afwerking waar je elke dag op kan vertrouwen.

Kwaliteit dat onze klanten waarderen

Glaswerken De Grom4.6
Gebaseerd op 106 recensies
Bert B.
17 uur geleden
Kennis, kwaliteit en vakmanschap onder de dak! Aanrader
andre D.
7 dagen geleden
Nooit gedacht dat ik nog hetzelfde glas ging vinden voor herstelling ! Maar toch had men had aan een redelijke prijs bij Glaswerken De Grom. Vriendelijke bediening zowel bij onthaal, opmeting en plaatsing ! Het was voor mij de eerste keer dat ik werkte met Glaswerken De Grom ! Een topbelevenis !
gunther L.
1 week geleden
Heel tevreden. Vriendelijke ontvangst. Snelle levering en plaatsing en proper afgewerkt. Meer kan men niet vragen. Top!!
Bart B.
2 weken geleden
Goede service, correct en proper werk Aan te raden
Celine D.
1 maand geleden
Alles was ok, bij ons moest enkel een glas vervangen worden wegens glasbreuk door gevolgschade. Alles werd correct opgemeten en volgens de correcte levertermijn geplaatst. Vriendelijk en stipt.
Erwin S.
2 maanden geleden
Zeer betrouwbaar , proper werk en vriendelijk
Lieve D.
2 maanden geleden
Vriendelijke ontvangst,vlotte en professionele aanpak en afhandeling van mijn bestelling.Het welgemeend complimentje voor mijn ontwerp was top!!!
Guy O.
3 maanden geleden
Als vaste klant steeds tevreden over de service en kwaliteit bij de Grom
Jarno Van M.
3 maanden geleden
Wederom goed gemaakt en uitstekende service. Aanrader
Rozemieke B.
3 maanden geleden
Heel tevreden. Vriendelijke mensen. Netjes geleverd wat besteld werd en op tijd.
Peter Van L.
3 maanden geleden
Goede service. Correcte plaatsing. Komen afspraken na.
Marieke De G.
3 maanden geleden
Altijd leuke samenwerking, vlotte afhandeling van bestellingen en goede kwaliteit..;
EDDY C.
3 maanden geleden
Mooi werk geleverd vandaag door glaswerken De grom, eddy meerbeke
Stijn J.
4 maanden geleden
Heel tevreden van installatie en service!
Rita P.
5 maanden geleden
Correcte afwerking. Proper gewerkt. Heel blij met mijn twee glazen deuren.
D B.
6 maanden geleden
vlotte en snelle plaatsing van 2 glazen deuren
Attila Han G.
8 maanden geleden
Ik ben ontzettend tevreden! Alles verliep vlot en precies zoals beloofd. De communicatie was duidelijk, vriendelijk en professioneel. Je merkt echt dat er aandacht wordt besteed aan kwaliteit én aan de klant. Een extra dankjewel aan Tom en Tom voor de vlotte en nette (de)montage, jullie hebben super werk geleverd! Het is altijd fijn om met mensen te werken die hun vak verstaan en dat ook met een glimlach doen. Grtjes Atila Goksu Gouden Heelal BV
Kathy H.
10 maanden geleden
Van verkoper tot vakmannen correct vriendelijk en heel tevreden met resultaat‼️‼️AANRADER jullie zijn toppers
Luc B.
1 jaar geleden
Recent heeft de Firma De Grom een nieuw glazen dak over een deel van ons terras gerealiseerd.De afbraakwerken alsook het aanbrengen van het nieuwe glasdak verliepen in de beste orde.We vonden het aangenaam zeer bekwame,vriendelijke en attentvolle werklui over de vloer te hebben.De werken werden precies uitgevoerd en na het beëindigen der werkzaamheden werd het werkterrein verlaten zonder dat er nog sporen van afbraak te vinden waren.Een Firma die ik ten zeerste kan aanbevelen qua prijsberekening, uitvoering der werken en in het algemeen opvolging van het dossier. We hebben een zeer positieve indruk over de Firma. Fam.Bogaert-De Leeuw Populierenlaan 27 Denderleeuw
Kristof C.
1 jaar geleden
Super vriendelijk onthaal door zaakvoerder Tom, Na naar onze wensen te luisteren is deze perfect geplaast door het vriendelijke personeel.
Yanick M.
1 jaar geleden
Deze week leverden en plaatsten ze onze binnendeur. Alles is zeer vlot en proper verlopen! Blij met onze keuze om met jullie bedrijf in zee te gaan.👍
Vincent D.
1 jaar geleden
J'ai pris livraison d'une porte de douche. Le personnel de la vitrerie était très accueuillant, aidant et aimable. Je recommande.
Kris D.
1 jaar geleden
Bedankt voor de perfecte plaatsing! We zijn heel blij met onze glazen deur maar nog meer met het advies dat we van jullie kregen. Van de verdeling van de 'kotjes' tot de grootte van de greep, jullie namen de tijd om alles te overlopen. Top!
Photo from customer review
Christel Van den B.
2 jaar geleden
Deze foto's zijn gemaakt van een dubbele glazen deur. In duizenden stukjes gebroken. Bekijk de voor en na. Vakmanschap ten top. Bedankt voor de fijne samenwerking en de correcte prijs/kwaliteit.
Photo from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer review
Elke B.
2 jaar geleden
De glaswand werd netjes en perfect geplaatst door de vriendelijke medewerkers van De Grom. Echt top!

Vakmanschap dat klopt, al meer dan 70 jaar

Bij Glaswerken De Grom zit ambachtelijk werken in het bloed. Elk project krijgt dezelfde zorg en aandacht. Het HIB-label maakt dat nu ook officieel zichtbaar.

Ben je benieuwd wat we voor jouw project kunnen betekenen? We helpen je graag verder.

Vraag een offerte aan »
Scroll naar boven